Online Marketing
Soustředíme se na oblasti, kterým rozumíme a kterými se dlouhodobě, profesionálně zabýváme.
Víme, co děláme
Máte e-shop, ale nikdo u vás nenakupuje? Podíváme se na něj a navrhneme optimální nastavení. Zároveň projdeme vaše současné aktivity na internetu, ať už se jedná o reklamy ve vyhledávačích jako je Google a Seznam, komunikace a nebo kampaně na Facebooku či Instagramu. Pokud v nich najdeme skulinky, vylešíme je. Nepotřebujeme však zasahovat do toho, co funguje, za každou cenu. Vše vám dopodrobna vysvětlíme. Nastavené kampaně denně kontrolujeme a pokud je třeba, ihned upravujeme.
PPC Kampaně na Google a Seznamu
Pokud lidé hledají na internetu, nejčastěji jen zadají hledaný výraz do vyhledávačů (Google a Seznam) a čekají, co se objeví. Proto je velmi důležité mít správně nastavené reklamy, abyste se objevovali na prvních příčkách. Může se vám zdát, že určité klíčové slovo je přesně tím pravým pro váš byznys, ale pro svou cenu se lehce stane neefektivním. Správně definovaná klíčová slova a optimálně nastavené reklamy jsou tím nejdůležitějším prvkem.
Cílem PPC (Pay Per Click – platba za klik) je efektivní oslovení potenciálních zákazníků.
Heureka & Zboží
Internetové srovnávače cen mohou být pro e-shopy výrazným zdrojem tržeb. Zvláště, pokud máte e-shop se zbožím, které má velkou konkurenci, není v silách nakupujících procházet všechny dostupné e-shopy. Velmi často proto využívají srovnávače zboží jako hlavní zdroj výběru a nakupují u firem, které zde své produkty nabízejí. Pokud byste i vy chtěli prodávat přes srovnávače, pomůžeme vám s propojením vašeho e-shopu.