Rádia

Soustředíme se na oblasti, kterým rozumíme a kterými se dlouhodobě, profesionálně zabýváme.

Víme, co děláme

I přes dynamický vzestup online marketingu rádio, na rozdíl od jiných mediatypů, neztrácí svou poslechovost. Protože, kdy ho posloucháte?  V autě, v práci, při vaření…. A zkuste držet v ruce mobil a zároveň scedit těstoviny. 

A proč rádio a internet společně tak dobře fungují?

Internet

Přesné zacílení – podle lokality, pohlaví, pracovní pozice, zájmů či nákupního záměru

Synergie platforem – kombinace obrazu + zvuku + detailních informací (různé formy a vysoká informační hodnota). Internet postupně nahrazuje tisk.

Časové cílení – internet, stejně jako rádio, umí časové cílení, proto tvoří skvělou kombinaci mediatypů

Rádio

Masový zásah – po TV druhé nejsilnější médium z hlediska zásahu populace, umí zasáhnout i starší populaci na rozdíl od online marketingu

Budování značky / povědomí – umí vyvolat emoce a tím zájem o daný produkt / službu. Nepředkládáme posluchači konkrétní podobu produktu, ale necháme to na jeho představivosti.

Rychlé vybudování frekvence zásahu – vyvolání zájmu, vhodné např. pro pozvánky na různé akce (to internetu moc nejde, pokud do něj nevložíme několikanásobný rozpočet)

Navrhneme vám efektivní kampaň

Na základě vašeho zadání a definování cílové skupiny vybereme vhodné rádio
a navrhneme  efektivní spotovou kampaň či jinou komunikaci v rádiu. Pomůžeme vám i s vytvořením atraktivního spotu.